Hyundai Motor Company a dezvaluit directiile strategice pentru accelerarea procesului de electrificare, in conformitate cu obiectivele de dezvoltare durabila a marcii.
Jaehoon Chang – President & CEO Hyundai a prezentat planurile companiei pana in anul 2030, inclusiv detalii despre vanzari si performanta financiara, in cadrul evenimentului virtual „2022 CEO Investor Day”.
Strategia Hyundai pentru autovehiculele BEV se bazeaza pe: consolidarea liniei BEV, optimizarea capacitatii de productie, precum si pe asigurarea competitivitatii hardware & software. Conform planului, compania isi propune sa creasca vanzarile globale BEV pana la 1,87 milioane de unitati/ an si sa atinga o cota de piata globala de 7% in acest segment, pana in 2030.
Vezi și Noi informații despre mașina electrică Hyundai IONIQ 5
Printre obiectivele financiare pe termen mediu si lung se numara investitii de 95,5 trilioane KRW (79,1 miliarde USD) pana in 2030, inclusiv 19,4 trilioane KRW (16,1 miliarde USD) pentru electrificare si 12 trilioane KRW (9,9 miliarde USD) pentru software.
Pana in anul 2030, obiectivul Hyundai este de a atinge o marja de profit operational de 10% sau chiar mai mult in ceea ce priveste autovehiculele electrice, prin cresterea competitivitatii hardware & software.
„Hyundai accelereaza procesul de electrificare pentru a deveni lider global in segmentul autovehiculelor electrice, in pofida provocarilor din mediul de afaceri generate de contextul socio-economic actual, inclusiv deficitul global de semiconductori”, a declarat Jaehoon Chang – President & CEO Hyundai. „Pe langa eforturile noastre constante de a imbunatati valoarea EV, Hyundai va continua sa isi consolideze pozitia de furnizor de solutii de mobilitate prin tehnologii avansate hardware & software.”
Consolidarea liniei dedicate autovehiculelor electrice
Pana in anul 2030, obiectivul Hyundai este de a maximiza vanzarile anuale globale de autovehicule electrice pana la 1,87 milioane de unitati (de la 560.000 de unitati anuntate anterior pana in anul 2025), precum si de a atinge o cota de piata globala de 7% in acest segment.
Strategia Hyundai pentru electrificare include lansarea a 17 modele BEV – 11 modele marca Hyundai, alaturi de 6 modele de la brandul Genesis – pana in anul 2030. Pintre viitoarele autovehicule electrificate Hyundai se numara: trei modele sedan, sase SUV, unul LCV, dar si un alt tip de model. Anul acesta vor demara vanzarile pentru IONIQ 6, iar in 2024 va fi lansat IONIQ 7. Gama electrificata Genesis va include doua autovehicule pentru pasageri si patru SUV-uri, inclusiv modelul Electrified GV70 lansat in acest an. Incepand cu 2025, toate modelele Genesis vor fi electrificate.
Citește mai multe pe PRescu.ro
[…] Citiți și Hyundai vrea să investească aproape 100 de miliarde de dolari în electrice, până în 2030 […]
[…] CITIȚI ȘI HYUNDAI VREA SĂ INVESTEASCĂ APROAPE 100 DE MILIARDE DE DOLARI ÎN ELECTRICE, PÂNĂ ÎN 2030 […]