Primăria Comunei Mănești anunță organizarea procedurii de licitație pentru închirierea unui spațiu cu destinația Centru medical multifuncțional, ce aparține domeniului public al comunei Mănești, situat în Comuna Mănești, sat Băltița, str. Principală, nr.68, județul Prahova. 

1.   Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:

Comuna Manesti cu sediul în Manesti, Str. Principala, nr. 181, județul Prahova, cod fiscal 2843817, telefon 0244484304,  fax 0244484470, e-mail: primaria.manesti@yahoo.com

2.   Informaţii generale privind obiectul închirierii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat:

Licitație publică pentru  închirierea unui spațiu cu destinația Centru medical multifuncțional, ce aparține domeniului public al comunei Mănești , situat în Comuna Mănești, sat Băltița, str. Principală, nr.68, județul Prahova

Închirierea se face conform art. 310-347 din OUG. 57/2019, şi conform Hotărârii Consiliului Local nr. 34 – 24.04.2024.

3.  Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:

La cerere, de la sediul instituției, compartiment achizitii publice.

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul proprietarului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:

Se poate obține de la compartiment achizitii publice  din cadrul Primăriei Comunei Manesti, Str. Principala, nr. 181, județul Prahova.

3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției:

50 lei / exemplar, ce se achită la caserie.

3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 15.05.2024, ora 15.00.

4. Informații privind ofertele:

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 22.05.2024 ora 15.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:

Primăria Comunei Manesti, Str. Principala, nr. 181, județul Prahova.

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:

Într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.

5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:

23.05.2024, ora 11.00, Primăria Comunei Manesti, Str. Principala, nr. 181, județul Prahova

6.  Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, str. Văleni nr. 44, telefon: 0244/ 544781, fax: 0244/ 529107, e-mail: tr-ph-contencios@just.ro

7.   Data transmiterii  anunțului de licitație către  instituțiile abilitate, în vederea publicării:

26.04.2024.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.