Aici puteți viziona și descărca COMUNICATUL DE PRESĂ

Comunicat de presă

„PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”

Numele beneficiarului: SC.HIPOO RETAIL.SRL

Apel de proiecte gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, finanțat din fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare, ReformaPilonul III. Creştere inteligentă, sustenabilă şi favorabilă incluziunii, inclusiv coeziune economică, locuri de muncă, productivitate, competitivitate, cercetare, dezvoltare şi inovare, precum şi o piaţă internă funcţională, cu întreprinderi mici şi mijlocii (IMM-uri) puternice, Investiția I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, Apel Digitalizarea IMM-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale.

Numele proiectului de investiție:Adoptarea tehnologiilor digitale în cadrul societății HIPOO RETAIL SRL

Cod proiect:629.1/i3/c9

Contract de finanțare:1036/ RUE 629 /I3/C9

Durata proiectului: 12 luni

Data începere:                                  09.12.2024

Data finalizare:                                 09.12.2025    

Obiectivul general al proiectuluiAchiziționarea de hardware și software cu scopul de a digitaliza în întregime workflow-ul acesteia, de la preluăricomenzi până la organizarea și gestionarea comenzilor și livrărilor

Obiectivele specifice:

1.Actualizarea infrastructurii software și hardware: achiziționarea și implementarea soluțiilor software și hardware necesare pentru a îmbunătăți eficiența operaționala, a eficientiza procesele și a sprijini activitățile de comerț online ale companiei în mod eficient

2.Dezvoltarea unui site web de prezentare profesională: un site web atractiv și informativ, care prezintă produsele companiei, marca și propunerea de valoare, oferind o experiență ușor de utilizat pentru vizitatori

3.Stabilirea unei prezențe în social media: Dezvoltarea și executarea unei strategii de rețele sociale pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii, a interacționa cu clienții și a genera trafic către site-ul de comerț electronic al companiei. Instruirea angajaților pentru a utiliza în mod eficient platforme de social media pentru marketing și implicarea clienților.

4.Îmbunătățirea capacităților de marketing digital: investiții continue în formarea și dezvoltarea angajaților pentru a aprofunda expertiza în marketing digital, pentru a valorifica informații bazate pe date și pentru a executa campanii eficiente de marketing online, stimulând creșterea susținută în achiziționarea și reținerea clienților

5.Extinderea prezenței online și a acoperirii pieței: evaluarea și valorificarea continuă a tehnologiilor și platformelor online emergente pentru a extinde prezența online a companiei, a ajunge pe noi piețe și a captura o cotă mai mare a pieței comerțului electronic

6.Promovarea unei culturi care se axează pe primul loc digital: Cultivarea unei mentalități axate pe digital în întreaga organizație, încurajând angajații să îmbrățișeze tehnologiile digitale și să le folosească pentru a stimula inovația, excelența operațională și centrarea pe client în întreaga companie

Valoarea totală a proiectului:178.364,07 lei
Valoarea finanțare nerambursabilă:131.747,19 lei

Date de contact:

Persoana de contact:IORGULESCU BOGDAN-PETRU
Telefon:0730.922.272
Email:bogdan@hipoo.ro

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

„PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE”
https://mfe.gov.ro/pnrr/https://www.facebook.com/PNRROficial/ 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.