Vara asta, Bucureștiul se aude altfel. Sony România lansează „Bass Therapy”: o serie de evenimente care combină hip-hop-ul, cultura urbană și puterea sunetului, aducând în prim-plan noile boxe Sony ULT.

Prin tehnologia ULT Power Sound, Sony propune mai mult decât un produs: o experiență care se simte în tot corpul. Cu un buton dedicat amplificării bassului, boxele Sony ULT nu doar redau muzica, ci o transformă într-un vibe – un detaliu care a stat la baza campaniei.

Într-o eră în care toți căutăm forme de self-care, Sony vine cu o alternativă mai la îndemână pentru „wellness”. Nu e vorba de respirație controlată sau retreaturi în natură, ci de ceva ce știm cu toții că funcționează: un bass bine livrat.

Campania pornește de la ideea că, uneori, tot ce ai nevoie ca să-ți schimbi vibe-ul este o piesă bună și o boxă care știe să o facă să vibreze în tine.

Primul drop: 21 iunie @ Boiler Muncii

Deschiderea seriei i-a adus împreună pe DJ Kamal și Psihotrop, alături de zeci de participanți care au simțit bassul live, amplificat de difuzoarele ULT. Atmosfera a fost electrizantă, cu un vibe autentic și o energie greu de ignorat.

Ce este, de fapt, „Bass Therapy”?

Aceasta este întrebarea la care a încercat să răspundă și Macanache, în challenge-ul lansat pe Instagram: „Care e melodia ta de Bass Therapy?” Fanii au intrat în joc, iar câțiva norocoși au participat la o sesiune exclusivă de ascultare cu artistul – o întâlnire între beat, emoție și tehnologie. Împreună, au creat playlistul oficial Bass Therapy, disponibil în curând pe Spotify.

Calendarul Bass Therapy – ce urmează

•  28 iunie – Boiler The Zoo cu Vlad Dobrescu: o nouă locație Boiler, pentru o doză fresh de Bass Therapy.

•  13 iulie – Boiler Promenada: special guest – to be revealed. Finalul seriei vine cu un invitat surpriză și, probabil, cel mai energic party din campanie.

Toate evenimentele au loc în weekenduri, între orele 11:00–14:00. Intrarea este liberă.

Bassul care unește tehnologia cu lifestyle-ul

Într-o cultură orientată spre „dopamine hacks” și rutine de self-care, Sony propune o alternativă simplă, dar cu impact: muzica bine redată. „Bass Therapy” nu este doar o lansare de produs, ci o invitație de a trăi sunetul cu tot corpul, într-un cadru relaxat, urban, alături de oameni care gândesc și simt la fel.

#BassTherapy – în online, pe străzi și în playlisturi

Campania creează deja buzz în online și offline. Boiler, Macanache, artiștii locali, dar și fanii care au participat la challenge contribuie la o mișcare autentică. Playlistul oficial Bass Therapy este live pe Spotify și reprezintă soundtrack-ul perfect pentru vara în oraș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.