Dacă ar sta cineva să numere câți bani s-au risipit în ultimii 20 de ani pe filme, arene de sport, videoclipuri demult uitate și alte bazaconii fără de care se poate trăi liniștit, am descoperi că discuțiile despre bugetele pentru spitale, drumuri și școli sînt bani de înghețată.

Ca să înțelegem despre ce vorbim, clipul de reclamă din 2014 la Chanel No. 5 a costat 33 milioane de dolari.

Lumea este tot mai săracă, iar circul costă tot mai scump.

Cei mai mulți bani se duc pe circ și pe război, pentru că circul și războiul aduc cei mai mulți bani.

Bolile și moartea, prostia și fudulia, înstrăinarea și frica – toate acestea au devenit subiecte de business.

În lume există prea mulți bani și prea puțină dragoste, iar acest decalaj este în continuă creștere.

Cel care și-a cumpărat un fluier va cînta, iar cel care și-a cumpărat o armă o va folosi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.